Van onze vervoerders PostNL en DHL hebben we bericht ontvangen dat zij momenteel door de grote drukte niet alle pakketten kunnen afhalen. Op alle locaties worden er minder afhaalritten ingezet. Een gedeelte van de ingepakte orders zal hierdoor een dag vertragen. Onze excuses voor dit ongemak. Dit kan dus betekenen dat er wel al tracking codes teruggekoppeld worden, maar dat de je 1 of 2 dagen later pas het eerste bericht ontvangt van de verzending, omdat op dat moment het pakket pas bij PostNL of DHL voor het eerst door de sortering gaat. Ons verzoek is om pas na 5 dagen vertraging contact op te nemen met ons.
Heb je een track en trace code ontvangen, maar zie je dat het pakket nog niet aangemeld is bij PostNL/DHL of dat het bezorgmoment niet bekend is dan betekend dit dat het pakket op locatie is bij een distributiecentrum van PostNL/DHL. Echter is het pakket door PostNL/DHL zelf dan nog niet aangemeld en verwerkt. Wij vragen je geduld te hebben en pas na 5 werkdagen contact op te nemen met onze klantenservice. In deze gevallen ligt het compleet in handen van PostNL/DHL en door de drukte die zij ervaren duurt het aanmelden van de pakketten structureel langer dan normaal.Deze melding in de track en trace code ziet er als volgt uit:
Heb je meer dan 5 werkdagen geleden besteld, maar geen track en trace code ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
[email protected]
085 – 303 4876
Contact
Heb je vragen of heb je advies nodig?
Neem dan gerust contact met ons op. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 10:00 - 17:00.
Bel ons
Mail ons