• Gratis verzending*
  • Geld terug garantie
  • Snel verzonden
  • Milieubewust

Garantie en reparatie

Onze klantenservice is gesloten. Bereikbaar op werkdagen tussen 10:00 - 17:00.

Bel naar 085 - 303 4876 of stuur een e-mail naar [email protected].

Garantievoorwaarden

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Wanneer je schade, mankementen of een defect van een artikel aan ons wilt doorgeven, dan hebben wij in elk geval het ordernummer of factuurnummer nodig. Je kunt contact met ons opnemen via [email protected]

Stappen in het reparatieproces

Na het aanmelden van je retour ontvang je van ons, in geval van een defect kwestie, een retourlabel. In alle andere gevallen dien jet product zelf te retourneren naar ons retouradres. We gebruiken het volgende stappenplan voor het retourproces:

Aanmelden
Meldt je retour bij ons aan via de website of mail.

Opsturen
Stuur je product naar ons toe, verpak deze weer goed en stevig in bijvoorbeeld de doos of envelop waarmee je je bestelling ook hebt ontvangen.

In behandeling
Wanneer je retour bij ons is aangekomen zullen wij deze uitvoerig controleren. In geval van een defect zullen wij, indien voorradig, zo snel mogelijk een nieuw product toesturen. In geval van herroeping zullen wij het geld retourneren, dit ontvang je uiterlijk binnen 5 werkdagen terug op de door jou gekozen betaalmethode.

Kosten van reparatie

Indien er kosten worden toegerekend aan een retour / product, dan zullen wij deze altijd vooraf overleggen alvorens wij starten met een reparatie.

Je rechten tijdens de garantieperiode

Als een product niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zullen we met een passende oplossing komen. Je product zal dan gratis worden gerepareerd of geruild worden voor een vergelijkbaar exemplaar. Is dit niet mogelijk dan krijg je je geld terug.

Wanneer het probleem een gebruikersfout betreft, valt dit buiten de garantie. Met gebruikersfouten worden onder andere val-, stoot- en vochtschade bedoeld.

Twijfel je over de garantie? Neem dan contact met ons op.

Wat valt onder de garantie?

Een product moet, volgens de wettelijke garantie, voldoen aan de verwachting die je ervan hebt. Wel moet je het product op de juiste manier gebruiken. Er is geen termijn gekoppeld aan de wettelijke garantie. De termijnen die genoemd worden duiden op de fabrieksgarantie.

Wanneer het probleem een gebruikersfout betreft, valt dit buiten de garantie. Met gebruikersfouten worden onder andere naltihgheid van de gebruiker, val-, stoot- en vochtschade bedoeld. Twijfel je over de garantie? Neem dan contact met ons op.

Problemen met onderstaande zaken vallen onder de garantie van 6 maanden:

Adapter werkt niet meer
Kabel werkt niet meer
Oordopjes (indien aangeschaft) werken niet meer
Problemen met de bluetooth verbindingen van toetsenborden en muizen

Wat valt buiten de garantie?

Bij schade die veroorzaakt is als gevolg van nalatigheid, val-, stoot- of vochtschade, kan het zijn dat de reparatiekosten van een ander defect niet meer onder de garantie valt. De garantie vervalt ook bij toepassing van illegale software zonder het merk van de fabrikant.

Let op: Laat je een product repareren of onderdelen vervangen bij een externe partij? Ook dan vervalt de garantie bij Kabelmix

Klachten

Wij hebben het liefst alleen maar tevreden klanten. Het kan echter voorkomen dat je ontevreden bent of een klacht hebt over onze producten en/of service. Daar willen wij jou graag bij helpen. Om jouw klacht zo snel mogelijk te kunnen behandelen en op te lossen, hebben wij de klachtprocedure voor jou hieronder beschreven. We doen ons best je klacht zo snel mogelijk te verhelpen.

We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn elke dag van 10:00 tot 17.00 uur bereikbaar via telefoon en mail. Lukt het ons niet om je klacht direct in behandeling te nemen, dan ontvang je binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).