Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Om een bestelling te plaatsen, selecteer je het product of producten die je wil kopen en voegt deze, middels de blauwe knop op de productpagina, toe aan jouw winkelwagen. Vervolgens ga je naar de afrekenpagina waar je jouw persoonlijke gegevens invult en betaalt voor de bestelling.
Als je de bestelling plaatst met je Kabelmix-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.
Annuleren
Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of naar ons retourneren.
Wijzigen
Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. We kijken of het nog mogelijk is om deze aan te passen.
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.
Tijdens onze openingstijden ben je het snelst geholpen via WhatsApp. Stuur een berichtje dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer, naar: 085 – 0041909, of bel naar dit nummer.