• Gratis verzending*
  • Geld terug garantie
  • Snel verzonden
  • Milieubewust

Betalen

Onze klantenservice is gesloten. Bereikbaar op werkdagen tussen 10:00 - 17:00.

Bel naar 085 - 303 4876 of stuur een e-mail naar [email protected].

Betaalmogelijkheden

Zodra je betaling is ontvangen zal je bestelling verwerkt worden. Hieronder vind je een overzicht met de betaalmogelijkheden die wij accepteren: Wij hebben altijd een betaalmethode die bij je past.

iDeal

Wil je liever internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, Bunq, N26, NN, SNS Bank, Revolut, Van Lanschot Kempen, Yoursafe, Regiobank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Klarna (achteraf betalen)

Klarna voert voor Kabelmix het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Betalen via Klarna is volledig gratis. Je kunt bij Kabelmix betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 1000 als je voor de eerste keer betaalt via Klarna. Maximaal orderbedrag onbekende consument is € 500 en maximaal orderbedrag bekende consument is € 1000. Wanneer u boven het limiet uitkomt, neem dan contact op met Klarna

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen we je naar het consumentendeel van de Klarna website.

Bancontact

Betalen vanuit België? Geen probleem. Bij Kabelmix kun je gratis betalen met Bancontact. Als je in het bezit bent van een Belgische betaalkaart kun je direct gebruik maken van Bancontact, zonder dat je account hoeft aan te maken, wel zo fijn als je een snelle betaling wilt doen. De betaalmogelijkheid Bancontact is geschikt voor alle grote Belgische banken en wordt verwerkt via onze partner Pay.nl.

Belfius Direct Net

Naast Bancontact bieden we voor betalingen vanuit België ook Belfius Direct Net aan. Geen probleem. Belfius is een van de grootste banken van België. Met de Belfius Pay Button voorziet de bank haar klanten van een eigen betaaloplossing. Consumenten met een Belfius-rekening kunnen gebruik maken van de Belfius Pay Button om directe betalingen te doen vanuit Belfius Direct Net, het online bankproduct van Belfius, of via de app. Betalingen die gedaan worden via de Belfius Pay Button zijn gegarandeerd en kunnen door de klant niet teruggedraaid worden. Hierdoor is het een zeer geschikte betaalmethode voor webshops en hun klanten, omdat bestellingen direct verwerkt kunnen worden wanneer de betaling voldaan is.

Creditcard

Natuurlijk kun je ook kiezen voor betalen via Creditcard. Bij een betaling via Creditcard worden geen transactiekosten berekend. Betalingen via Creditcard worden verwerkt door Pay.nl waar je met de meeste kaart merken kunt betalen. Alle creditcard betalingen zijn afgeschermd met 3D Secure. Er kan betaald worden met de volgende creditcards: Visa, American Express & Mastercard.

Facturen

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.

Wil je je factuur achteraf aanpassen? Stuur ons hierover een e-mail naar: [email protected]

Betaling mislukt

Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen via e-mail. Stuur ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is via e-mail of bel naar 085 – 303 4876. Wij sturen je dan de orderbevestiging.

Terugbetalingen

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Staat het bedrag binnen 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice: [email protected]

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetalingen geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met de terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit om de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Indien je meer doet met het ontvangen product dan het beoordelen daarvan en er daardoor schade aan het product ontstaat, ben je aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.